Opony do pojazdów ciężarowych i autobusów

New content item

Przygotuj swoją flotę na spotkanie z przyszłością.

Turcja: Nesa Lojistik

turkey_DSC_4755

Dzięki składającej się z 11 pojazdów flocie oraz zespołowi 30 pracowników Nesa Lojistik świadczy usługi logistyczne w każdym zakątku Turcji. Jednocześnie firma ta jest dilerem opon Continental.

 

Właściciel Cumhur Şanlı uważa, że kluczem do sukcesu jest troszczenie się o firmę, interesowanie się nią i kochanie jej. 


Dlaczego zainteresowaliście się systemem monitorowania ciśnienia w oponach?

W branży logistycznej opony są jednym z najważniejszych wydatków po paliwie. Poza zużywającymi się oponami czas i pieniądze pochłaniają ich niespodziewane awarie. Pomyśleliśmy, że system ContiPressureCheckTM pomoże nam zapobiegać takim stratom i postanowiliśmy go wypróbować. Zaczęliśmy od 4 pojazdów. Od tamtej pory, czyli od dwóch lat, nie straciliśmy ani jednej opony w tych pojazdach. Nasza flota obsługuje cały kraj. Na początku mieliśmy pewne wątpliwości, np. jak to będzie oraz czy to się sprawdzi. Jednak z czasem zobaczyliśmy, że działało to całkiem nieźle i przyniosło firmie duże korzyści.


Co się Panu teraz podoba w systemie ContiPressureCheckTM? Jakie są według Pana najważniejsze korzyści?

System informuje kierowcę, jeśli ciśnienie w oponach jest zbyt niskie lub są one nadmienie rozgrzane. Dlatego kierowca może podjąć natychmiastowe działanie i rozwiązać problem zanim opona ulegnie deformacji. Co więcej można uniknąć dodatkowych uszkodzeń związanych z przebiciem, np. uszkodzeń błotnika, świateł stopu czy zderzaków. Ułatwiło to pracę naszym kierowcom.


Jak system ContiPressureCheckTM pomógł Wam usprawnić działalność?  

Uniknęliśmy strat czasu, nasze wyniki się poprawiły, a jednocześnie ograniczyliśmy koszty. Gdy ciśnienie w oponie jest zbyt niskie, jej okres eksploatacji skraca się. Myślę, że poprawiliśmy trwałość naszych opon i ograniczyliśmy czas przestojów.

turkey_DSC_4780

Co poleciłby Pan system ContiPressureCheckTM? Dlaczego, dlaczego nie?

Zdecydowanie poleciłbym i robię to. Continental to spółka technologiczna, która nieustannie rozwija produkty. Myślę, że jego zastosowania będą coraz liczniejsze i bardzo cenione po zintegrowaniu z naszymi obecnymi systemami śledzenia. Będzie on szczególnie przydatny w transporcie międzynarodowym, np. naczepami chłodniczymi lub cysternami.


Jak oceniłby Pan interakcję z pracownikami firmy Continental?

Komunikujemy się ze wszystkimi pracownikami firmy Continental w sposób otwarty i niezawodny. Udzielają nam oni ogromnego wsparcia. Chciałbym więc podziękować im wszystkim za ich cenny wysiłek.


Jakie korzyści przynosi Wam firma Continental oraz jaki jest jej wkład w Wasz sukces, np. poprzez opony, bieżnikowanie i usługi?

Continental wspiera nas we wszystkich obszarach, większość naszych pomysłów wprowadza w życie wcześniej niż my sami. Świadczymy też usługi pomocy drogowej i bieżnikowania. Nasza marka ma swoją wartość. W przeszłości próbowaliśmy przedstawiać firmę Continental naszym klientom. Ale teraz świadomi klienci bardzo dobrze znający markę przychodzą i proszą specjalnie o „Continental”.


Jakieś dodatkowe uwagi?

Nie mam więcej uwag. A tak przy okazji chciałbym podziękować wszystkim pracownikom i kierownictwu firmy Continental. Rozwijamy się wraz z naszą marką i będziemy to robić nadal. Uważamy, że wsparcie ze strony firmy Continental pomoże nam lepiej reprezentować naszą markę.

Używamy plików cookie w celu zapewnienia jak największego komfortu korzystania z naszej witryny internetowej. Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej lub zmienić ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce.