Opony do pojazdów ciężarowych i autobusów

stage_image

Dla mediów

ContiFleetReporting™, czyli usługi dla flot wspierające optymalizację procesów i kosztów

12/12/2016

Firmy transportowe nieustannie poszukują rozwiązań, które gwarantują usprawnianie procesów i pozwalają na optymalizację kosztów. Realizację takich  celów wspiera również Continental, oferując klientom usługę ContiFleetReporting™, która wraz z bieżącą oceną i fachowym przeglądem ogumienia w firmie, pomaga wskazać i ocenić możliwości obniżenia wydatków.

 

ContiFleetReporting™ to jeden z pięciu modułów oferowanych w ramach programu zarządzania ogumieniem Conti360° Fleet Services. Stanowi bieżące wsparcie managerów flot, oferując profesjonalne doradztwo oraz analizę biznesową i kosztów w zakresie zarządzania ogumieniem. Ponadto poprzez usprawnienie procesów zarządzania, wskazuje obszary do obniżenia wydatków i pozwala osiągać niższe koszty utrzymania floty.

ContiFleetReporting

Analiza usług i kosztów

Efektywna kontrola, ocena, weryfikacja ofert i planowanie wymian ogumienia jest jednym z ważniejszych zadań stojących przed zarządzającymi firmami transportowymi. Dlatego tak ważne jest fachowe wsparcie zarówno w zarządzaniu, jak i profesjonalnej analizie kosztów funkcjonowania floty. ContiFleetReporting™ to narzędzie, dzięki któremu managerowie flot mogą uzyskać pomoc w gromadzeniu i ocenie danych związanych
z użytkowaniem ogumienia. Na bieżąco otrzymują dokładny wykaz ilości dostarczanych
i zamontowanych produktów, zestawienie usług świadczonych w ramach modułu ContiBreakdownService™, plan i podsumowanie kontroli przeprowadzanych w ramach usługi ContiFleetCheck™ oraz wykaz kosztów innych zakupionych produktów
i zrealizowanych usług.

 

Zgromadzone w ten sposób zróżnicowane dane i informacje (dostępne również online) poddane kompleksowej analizie, pozwalają managerom firm na zidentyfikowanie obszarów, w których możliwe jest obniżenie kosztów lub optymalizacja procesów.

 

Rozwiązania i usługi Continental, bez względu na rodzaj czy zasięg prowadzonej działalności oraz wielkości posiadanego parku samochodowego, to efektywne rozwiązania, które usprawniają pracę managerów flot oraz umożliwiają bieżące wsparcie w ramach kontroli i planowania wydatków oraz optymalizacji procesów.

Kontakt
Marta Oknińska

Marketing Manager CVT

Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Al. Krakowska 2a

02-284 Warszawa

Używamy plików cookie w celu zapewnienia jak największego komfortu korzystania z naszej witryny internetowej. Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej lub zmienić ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce.