Opony do pojazdów ciężarowych i autobusów

stage_image

Dla mediów

CompactMaster EM: Continental wprowadza na rynek nową oponę do ładowarek

09/11/2021
CompactMaster EM: Continental wprowadza na rynek nową oponę do ładowarek


  • Continental wprowadził na rynek nową oponę do ładowarek teleskopowych i kompaktowych
  • W oponie CompactMaster EM zastosowano nową konstrukcję Turtle Shield i skręcany kord stalowy
  • Nowa opona sprawdzi się zarówno w rolnictwie, jak i w branży budowlanej


Continental wprowadził na rynek CompactMaster EM, nową oponę do ładowarek teleskopowych i kompaktowych. „CompactMaster EM została zaprojektowana tak, aby pomóc operatorom radzić sobie w trudnych warunkach. W oponie zastosowano nową technologię bieżnika Turtle Shield oraz skręcony kord stalowy. Twarda i wytrzymała mieszanka gumowa, oraz bardziej elastyczna konstrukcja ze stalowego cordu pomagają zapobiegać przecięciom i uszkodzeniom, oferując jednocześnie większą stabilność” – mówi Marcin Cywiński, Menager Opon Rolniczych i MPT w Continental Opony Polska. Technologie Turtle Shield i Twisted Steel cord zapobiegające przebiciom i maksymalizujące wytrzymałość.


Ładowarki teleskopowe i kompaktowe wykonują statyczne manewry skręty na twardych powierzchniach, co zwiększa nacisk boczny na oponę. „Nowa konstrukcja skręconego kordu stalowego jest częścią unikalnej konstrukcji Turtle Shield pod gumą, która chroni obszar barku opony przed uszkodzeniami, takimi jak przecięcia i przebicia” – wyjaśnia Marcin Cywiński.


W oponie zastosowano większą ilość gumy o drobnej strukturze bloku, aby zapewnić lepsze przebiegi i łatwiejsze pokonywanie manewrów w miejscu. CompactMaster EM została zaprojektowana przez zespół badawczo-rozwojowy Continental. Jej produkcja odbywa się w najnowocześniejszym zakładzie produkcyjnym w Lousado, w Portugalii.
Opona CompactMaster EM jest idealna dla pojazdów, które pracują na utwardzonych nawierzchniach, asfalcie, piasku i żwirze, zarówno w rolnictwie, jak i w budownictwie. Nowy wzór bieżnika został zaprojektowany tak, aby wytrzymywał siły boczne występujące podczas skrętów w miejscu, dzięki czemu jest bardziej odporna na przebicia. Jest również zdolna do jazdy z prędkością do 50 kilometrów na godzinę.

Kontakt
Ewa Ostapczuk

PR Manager

Continental Opony Polska Sp. z o.o.

ul. Żwirki i Wigury 16c

02-092 Warszawa