Opony specjalnego przeznaczenia

Stage image V.ply technology

Ports and Terminals

Opony dla portów

Każdy Twój ruch

Poszerzone o wiedzę specjalistyczną

Aby stawić czoła wyzwaniom współczesnego świata, należy połączyć wysiłki. Pomyślcie o terminalu portowym z lotu ptaka. Powinien on działać w sposób skoordynowany, z każdą głową, ręką i dźwigiem pracującymi na rzecz wspólnego celu. Jeśli nie dotyczy to jeszcze Twojego terminalu portowego, Continental Port Solutions oferuje doskonałą okazję do poprawy wydajności i efektywności operacyjnej.

Inteligentna technologia Continental analizuje każdy ruch, zauważając potrzeby, miejsca wymagające uwagi oraz niewielkie zmiany temperatury i ciśnienia w oponach. Pozwala nam to na połączenie informacji, które pochodzą sprzed zaledwie kilku sekund, z naszym wieloletnim doświadczeniem w wielu portach i terminalach.

To właśnie stanowi podstawę naszych porad i doradztwa. Pomagamy w podejmowaniu kluczowych decyzji, które opony z naszego szerokiego asortymentu opon radialnych, V.ply i bryłowych są najlepszym rozwiązaniem. Wybór zależy od złożonych czynników, biorąc pod uwagę zarówno pojazdy, jak i przydzielone im zadania. Ponieważ utrzymujemy pełną gamę opon, zawsze możemy zaproponować te, które najlepiej pasują do Państwa indywidualnych potrzeb. Uwzględniamy przy tym konkretne cele biznesowe klienta, takie jak trwałość, efektywność i pozostałe.

Zaufaj dziesięcioleciom doświadczeń firmy Continental w produkcji opon, które są wydajne, szybkie, trwałe, trwałe i niezawodne. Skorzystaj z naszych usług doradczych i kompleksowej oferty opon, aby Twój terminal portowy działał jako jeden, z oponami, które nie zawiodą Twojego zespołu.

Pojazdy portowe w ruchu

Wózek samojezdny AGV
Wózek samojezdny AGV
Dane techniczne:

Priorytety:

- prędkość: ca. 22 km/h  - niskie opory toczenia
- długość: ca. 15 m- długość użytkowania (mileage)


Wymagania dotyczące pojazdów

Zautomatyzowane pojazdy kierowane, lub lepiej znane jako AGV, są symbolem trwającego procesu automatyzacji w portach.

Pojazdy AGV są używane przy umiarkowanych prędkościach na zakrętach stopniowych, co sprawia, że wymagania stawiane przez pojazdy AGV na ich oponach wydają się dość niskie, ale istnieją negatywne czynniki, które muszą być brane pod uwagę, aby uniknąć awarii opon, które mogą zakłócić cały proces pracy i spowodować ogromne koszty.

Ważną rolę odgrywa ciągły postęp techniczny. Dążenie do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń przyczynia się do stosowania pojazdów AGV z napędem elektrycznym, w związku z czym waga akumulatorów zwiększa ogólną wagę pojazdu, a tym samym obciążenie opon. Opory toczenia opon mają znaczący wpływ na zużycie energii, a w konsekwencji na nieprzerwany czas pracy pojazdu, jak również na liczbę wymaganych pojazdów.

I wreszcie, co nie mniej ważne, jest to efekt braku elementu ludzkiego. W przeciwieństwie do pojazdu obsługiwanego przez człowieka, AGV nie jest w stanie uniknąć ciał obcych i może być przyczyną uszkodzeń opon. Rozwiązanie kontynentalne Rozwiązanie Continental StraddleMaster Radial do zastosowań ładunkowych i transportowych jest idealne dla każdego AGV. Dzięki znacznie niższym oporom toczenia każdy pojazd AGV wyposażony w opony StraddleMaster Radial jest o wiele lepiej przygotowany do pracy w codziennych warunkach.

Obsługa pustych kontenerów
Empty Container Handler
Technical Data: Priorities:
- prędkość: up to 26 km/h - stabilność
- wysokość wysuniętego masztu: 15 - 17 m - okres użytkowania (przebieg)
- zdolność układania: 5 - 8 high


Wymagania dotyczące pojazdów

Puste pojemniki nie wydają się być narażone na duże obciążenia. Waga, jaką przenoszą, jest ograniczona, więc po co im opona najwyższej klasy? Wyzwanie leży w wysokości, a dokładniej w maszcie, z którym pracują. Ze względu na swoją konstrukcję, ładowarki do pustych kontenerów muszą radzić sobie z bardzo dużym zasięgiem swoich urządzeń przeładunkowych. Oznacza to, że przenoszą one duże obciążenia na swoich pojedynczych osiach nawet podczas rozładunku. Ponadto wyboje i nierówne powierzchnie mogą powodować przechylanie się pojazdów, szczególnie podczas jazdy z większą prędkością lub podczas zawracania za rogiem.

Względna niestabilność pojazdu, w szczególności podczas procesu załadunku, gdy wykonuje on ostre zakręty, a ładunek jest podnoszony na maksymalną wysokość, stwarza ogromne potencjalne ryzyko wypadku.

Jednak nawet w pozornie zwyczajnych warunkach opony są narażone na przeciążenia. Efekt pocałunku powoduje również dodatkowe naprężenia w oponach z podwójnym przednim frontem, wynikające z częstego kontaktu ścian wewnętrznych z bokami. Prowadzi to do zwiększonego zużycia lub w skrajnych przypadkach do nagłej awarii opony, co może mieć potencjalnie śmiertelne skutki. Jednak opony tylne są bardziej obciążone. Powód jest jednak dość prosty. Gdy pojazd nie jest obciążony, ogromna przeciwwaga nadal wywiera nacisk na tylne opony. Fakt, że pojazdy jeżdżą z większą prędkością, potęguje efekt zużycia opon.

Aby zagwarantować płynną pracę przy pełnym obciążeniu, pusty ładowacz potrzebuje opon o wyjątkowej nośności, doskonałych właściwościach tłumiących i doskonałej zwrotności.

Ciężki wózek widłowy
Heavy Forklift
Technical Data:Priorities:
- ładowność: up to 18 t- stabilność
- max. obciążenie: ca. 5 m- sterowność
- waga netto: 33 - 46 t


Wymagania dotyczące pojazdów

Ze względu na swoją specyficzną konstrukcję, wózki widłowe o dużej nośności przenoszą ogromne obciążenia na pojedynczych osiach.

Wyboje i nierówne powierzchnie mogą powodować przechylanie się pojazdu, szczególnie podczas przenoszenia ciężkich ładunków z dużą prędkością lub podczas manewrowania na ostrych zakrętach. W zależności od ładunku i jego wymiarów, pojazd może stać się niestabilny z wysokim ryzykiem wypadku nawet w pozornie normalnych warunkach. Istnieją inne czynniki, które mogą mieć negatywny wpływ na żywotność opony.

Efekt spotkania się podwójnych opon powoduje również dodatkowe obciążenie przednich opon podwójnych ze względu na częsty kontakt ścianek bocznych z wewnętrzną stroną pojazdu. Prowadzi to do zwiększonego zużycia lub w skrajnych przypadkach do nagłej awarii opony z potencjalnie śmiertelnymi skutkami. Co zaskakujące, tylne opony są bardziej obciążone. Powód jest jednak dość prosty. Gdy pojazd nie jest obciążony, ogromna masa przeciwwagi nadal wywiera nacisk na tylne opony. I właśnie w tej sytuacji pojazdy poruszają się z większą prędkością niż zwykle. Aby zapewnić płynną pracę przy pełnym obciążeniu, ciężki wózek widłowy stawia przede wszystkim na opony o wyjątkowym udźwigu, doskonałych właściwościach tłumiących i doskonałej zwrotności.

Rozwiązania Continental

Ponieważ warunki panujące w porcie są różne, Continental oferuje dwa zupełnie różne rodzaje opon, które są dostosowane do potrzeb każdego klienta. Obydwa są projektowane na zamówienie, aby spełnić wymagania wózka widłowego o dużej nośności, jego operatora i środowiska pracy.

Opony Pick & Stack - V.ply (<60 km/dzień)

ContainerMaster+ ma bardzo mocne ściany boczne, lepszą ochronę przed uszkodzeniami i dłuższą żywotność. Mniejszy ruch wewnętrzny, mniejsze opory toczenia, opóźnione starzenie się i lepszy obraz zużycia przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa, lepszych osiągów podczas jazdy oraz niższego zużycia paliwa. Masywna opona DockMaster+ bez żadnego bieżnika jest idealna dla pojazdów używanych przy ograniczonej prędkości lub tylko sporadycznie. Jest to idealny wybór dla pojazdów o średniej prędkości, gdzie priorytetem jest wyjątkowa trwałość, wytrzymałość i odporność na przebicie.

Opony Load & Carry - Radialne (>60 km/dzień)

Nowa opona ContainerMaster Radial, z mieszanką bieżnika opracowaną w celu zmniejszenia nagrzewania się opony, jest przeznaczona do jazdy na dłuższych dystansach i do zastosowań transportowych, w których dystans może potencjalnie przekraczać 60 km dziennie.

Opona ContiRT20 jest doskonałym rozwiązaniem dla ciężkich wózków widłowych przewożących duże ilości towarów przemysłowych. Innowacyjna mieszanka bieżnika o wysokiej odporności na rozdarcia i pęknięcia, zapewniająca wysokie przebiegi i długotrwałą wytrzymałość.

Mobilny żuraw portowy
Mobile Harbor Crane
Technical Data:          Priorities:
- waga całkowita: 20 - 40 m         - ładowność
- zasięg: 30 - 60 m

         - wysoka trwałość

- max. waga całkowita 500 - 600 t

         - żywotność

            (up to 8- 10 yrs.)

- ładowność: > 200 t


Wymagania dotyczące pojazdów

W przeciwieństwie do innych urządzeń portowych, mobilne dźwigi portowe nie obciążają opon podczas przenoszenia ładunków. Jednak po przeniesieniu dźwigu w nowe miejsce, awaria opon może zakłócić cały proces pracy i spowodować ogromne koszty.

Chociaż okres użytkowania, prędkość podczas przemieszczania się i odległość są znikome, nierzadko opony dźwigu portowego nigdy nie osiągają końca przewidywanego okresu eksploatacji. Przyczyny leżą w dwóch wysoce destrukcyjnych czynnikach.

Ze względu na ogromny ciężar własny żurawia portowego, obciążenie opon jest równie duże. Ponadto, ruchome dźwigi portowe są często poruszane w linii prostej, co oznacza, że zużycie jest zwiększone przez nierówną powierzchnię, szyny i krawężniki.

Narażenie na promieniowanie UV jest kolejnym negatywnym czynnikiem. Ponieważ mobilne dźwigi portowe nie poruszają się cały czas, opony mogą być narażone na niszczycielskie promieniowanie UV przez wiele dni i tygodni. Przyspiesza to radykalnie proces starzenia się gumy i prowadzi do widocznych pęknięć na powierzchni opony.

Rozwiązania Continental

Nowa gama opon Continental CraneMaster wykorzystuje nową technologię V.ply, która ma swój początek w technologii opon wyścigowych. Mobilny żuraw portowy z oponami CraneMaster jest o wiele lepiej wyposażony, aby sprostać codziennym wymaganiom związanym warunkami pracy.

Nowa opona Continental CraneMaster charakteryzuje się wyjątkowo solidną konstrukcją, która zapewnia niższe opory toczenia i dłuższą żywotność. Jeśli chodzi o tłumienie drgań, konstrukcja ta pozwala oponie CraneMaster polegać nie tylko na sprężonym powietrzu, ale także na samej, wyjątkowo stabilnej konstrukcji opony.


Wózki kontenerowe
Reach Stacker
Technical Data:Priorities:
- prędkość max 25 km/m- stabilność
- zasięg wysokości: > 12 m- zwinność
- waga netto: 70 - 80 t 
- możliwości układania: 3 - 5 wys

 


Wymagania dotyczące pojazdów

Jest kilka zadań, które musi wykonać sztaplarka wysięgnikowa na raz, podczas układania kontenerów na sześć wysokości, musi poruszać się ze zwinnością kompaktowego samochodu i stabilnością zbiornika.

Układarka wysokiego składowania obsługuje ogromne ładunki na pojedynczych osiach. Wyboje i nierówne powierzchnie mogą powodować przechylanie się pojazdu, szczególnie gdy przenosi on ciężkie ładunki z dużą prędkością lub podczas zawracania za rogiem. Ładunki użyteczne są również często cięższe niż wskazane. Podczas przeładunku takiego kontenera, reach stacker może stać się niestabilny, co zwiększa ryzyko wypadku.

Efekt pocałunku w podwójne opony powoduje również dodatkowe obciążenie przednich opon podwójnych ze względu na częsty kontakt z wewnętrznymi ścianami bocznymi. Prowadzi to do zwiększonego zużycia lub w skrajnych przypadkach do nagłej awarii opony z potencjalnie śmiertelnymi skutkami. Co zaskakujące, tylne opony są bardziej obciążone. Powód jest jednak dość prosty. Gdy pojazd nie jest obciążony, ogromna masa przeciwwagi nadal wywiera nacisk na tylne opony. I właśnie w tej sytuacji pojazdy poruszają się z większą prędkością niż zwykle.

W celu zapewnienia płynnej pracy przy pełnym wykorzystaniu potencjału, wózek widłowy wymaga opon o wyjątkowej nośności, doskonałych właściwościach tłumiących i doskonałej zwrotności.

Rozwiązania Continental

Ponieważ warunki panujące w porcie są różne, Continental oferuje dwa zupełnie różne rodzaje opon, które są dostosowane do potrzeb każdego klienta. Obydwa są projektowane na zamówienie, aby spełnić wymagania wózka widłowego o dużej nośności, jego operatora i środowiska pracy.

Opony Pick & Stack - V.ply (<60 km/dzień)

ContainerMaster+ ma bardzo mocne ściany boczne, lepszą ochronę przed uszkodzeniami i dłuższą żywotność. Mniejszy ruch wewnętrzny, mniejsze opory toczenia, opóźnione starzenie się i lepszy obraz zużycia przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa, lepszych osiągów podczas jazdy oraz niższego zużycia paliwa.

Masywna opona DockMaster+ bez żadnego bieżnika jest idealna dla pojazdów używanych przy ograniczonej prędkości lub tylko sporadycznie. Jest to idealny wybór dla pojazdów o średniej prędkości, gdzie priorytetem jest wyjątkowa trwałość, wytrzymałość i odporność na przebicie.

Opony Load & Carry - Radialne (>60 km/dzień)

Nowa opona ContainerMaster Radial, z mieszanką bieżnika opracowaną w celu zmniejszenia nagrzewania się opony, jest przeznaczona do jazdy na dłuższych dystansach i do zastosowań transportowych, w których dystans może potencjalnie przekraczać 60 km dziennie.

Opona ContiRT20 jest doskonałym rozwiązaniem dla ciężkich wózków widłowych przewożących duże ilości towarów przemysłowych. Innowacyjna mieszanka bieżnika o wysokiej odporności na rozdarcia i pęknięcia, zapewniająca wysokie przebiegi i długotrwałą wytrzymałość.


Nabrzeżne mobilne suwnice kontenerowe
Rubber Tired Gantry Crane with CraneMaster
Dane techniczne: Priorytety:
- wysokość składowania: 7 - 8 wys. - możliwości ładunkowe
- crane rozpiętość: 5 - 8 containers - manewrowanie w miejscu
- bezpieczny ładunek: ok. 40 t


Wymagania dotyczące pojazdów

Ogromne ciężary, jakie dźwigi portowe muszą przenosić, mają dwa źródła:

  • po pierwsze, ciężar ładunku i
  • po drugie, ciężar własny samego dźwigu.

Mimo że żuraw pokonuje dość skromne odległości z umiarkowaną prędkością, nierzadko zdarza się, że opony żurawia portowego prawie nigdy nie osiągają końca przewidywanej żywotności. Przyczyny mogą nie być od razu oczywiste, ponieważ opony są rzadko używane w rzeczywistości. Niemniej jednak, istnieją pewne wysoce destrukcyjne czynniki, które mają szczególny wpływ na żywotność opon dźwigów portowych.

Po pierwsze, jest to skręcanie na miejscu pod obciążeniem i pod ekstremalnym kątem 90 stopni. W przeciwieństwie do innych pojazdów, gumowy suwnica bramowa z oponami nie porusza się przy skręcaniu kół - jest to czynnik, który dodaje oponom ogromnego obciążenia.

Po drugie, co, jak na ironię, zbyt małe zużycie. Stałe obciążenie na tej samej powierzchni opon prowadzi do powstawania płaskich miejsc. Gdy odkształcony karkas jest przesuwany, zużycie zwiększa się wykładniczo.

Po trzecie, ekspozycja na promieniowanie UV.  Poza oponami pojazdów, które są w ciągłym ruchu, opony gumowej suwnicy bramowej mogą być narażone na niszczące promieniowanie UV w ciągu kilku dni i tygodni. Promieniowanie UV znacznie przyspiesza proces starzenia się gumy i prowadzi do widocznych pęknięć na powierzchni opony.

Rozwiązanie kontynentalne

Nowa gama opon Continental CraneMaster wykorzystuje nową technologię V.ply, która ma swój początek w technologii opon wyścigowych. Gumowa suwnica bramowa z oponami CraneMaster jest znacznie lepiej wyposażona, aby sprostać codziennym wymaganiom związanym z warunkami pracy.

Nowy CraneMaster Continental charakteryzuje się wyjątkowo solidną konstrukcją opon, która zapewnia niższe opory toczenia i dłuższą żywotność. Jeśli chodzi o tłumienie drgań, konstrukcja ta pozwala oponie CraneMaster polegać nie tylko na sprężonym powietrzu, ale także na samej, wyjątkowo stabilnej konstrukcji opony.


Wózek wahadłowy
Straddle Carrier on Continental StraddleMaster Radial
Dane techniczne:Priorytety:
- max. prędkość 30 km/h- stabilność
- wys.: 12 - 15.5 m- bezpieczeństwo
- waga netto: 70 t- trwałość (mileage)
- możliwości ładunkowe: 3 - 4 wys, 50 t


Wymagania dotyczące pojazdów

Straddle Carriers to najwyższej klasy konie robocze o wysokiej wydajności, które bezpiecznie łączą w sobie wysokość, wagę, prędkość i zwrotność na placu budowy terminalu. To właśnie te ważne cechy i ekstremalne wymagania eksploatacyjne powodują duże zużycie opon i częste ich uszkodzenia.

Wszyscy operatorzy wózków widłowych wiedzą, że przy silnym hamowaniu pojazd ryzykuje kołysanie się i kołysanie. Ponieważ efekt poślizgu powoduje, że pojedyncze opony tracą kontakt z powierzchnią, pojazd zaczyna wykonywać niekontrolowane ruchy. W takiej sytuacji kierowca jest zmuszony do kontrolowania wózka wahadłowego.

W najgorszym przypadku ładunek może się skręcać, a pojazd może się przewrócić - co może mieć potencjalnie śmiertelne skutki dla człowieka i maszyny.


Rozwiązania Continental

Nasze opony StraddleMaster Radial są projektowane z myślą o wytrzymałości, stabilności i precyzji prowadzenia.


Traktor terminalowy
Terminal Tractor
Dane techniczne:Priorytety
- max. prędkość 40 km/h- niskie opory toczenia
- obsługiwana waga: up to 15t- service life (mileage)


 

Wymagania dotyczące pojazdów

Spośród wszystkich pojazdów używanych w porcie, ciągniki terminalowe osiągają najwyższe przebiegi. Oznacza to, że opony w ciągnikach terminalowych muszą przyspieszać częściej, muszą częściej hamować i muszą zakręcać częściej niż jakiekolwiek inne opony w porcie. Muszą one również pracować w środowisku, które przyspiesza zużycie opon i przyspiesza ich awarię. Nierówne powierzchnie o różnych i czasami bardzo ściernych powierzchniach, wyboje, wyboje i ciała obce zwiększają zużycie opon, a także ich awarię.

Nic dziwnego, że tylko ułamek wszystkich opon używanych w ciągnikach terminalowych osiąga koniec przewidywanej żywotności. Ale nie zawsze to środowisko kończy żywotność opony przed terminem. Ponieważ ogromna liczba opon po prostu nie jest przeznaczona do stosowania w ciągnikach terminalowych, czasami jest to po prostu przypadek niewłaściwej opony w niewłaściwym miejscu.

Rozwiązania Continental

Najlepsza opona to taka, która jest specjalnie zaprojektowana, aby sprostać potrzebom i wymaganiom operatora oraz środowiska pracy. Dlatego też firma Continental oferuje nie mniej niż trzy zupełnie różne typy opon, które odpowiadają potrzebom każdego klienta.

TerminalMaster to wysokowydajna opona radialna do ciężkich zadań. Wzmocnione konstrukcje koralików umożliwiają lekką pracę przy dużych obciążeniach. Żeberka poprzeczna w kształcie litery "S" doskonale sprawdza się w każdych warunkach pogodowych, zapewniając doskonałą trakcję, a zamknięta konstrukcja barku zapewnia wyjątkowo cichą jazdę. Co więcej, mieszanka bieżnika o niskim współczynniku tarcia zapewnia znakomite przebiegi.

Opona Continental Terminal Transport jest prawdziwie uniwersalna: Zapewnia niskie zużycie energii, doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję, komfort jazdy i równomierne zużycie przy rozsądnych kosztach.

ContiRV20 to masywna opona radialna do stosowania w najbardziej wymagających warunkach. Jej wysoce odporna mieszanka bieżnika i zamknięta konstrukcja barku zapewniają wyjątkową trwałość.


Przyczepa terminalowa
Terminal Trailer
Technical Data:Priorities:
- ładowność: do 40t            - odporność na przebicie i zniszczenie
- dłogość: 12 - 14 m- niski opór toczenia
- waga netto: ca. 9 t- okres użytkowania (przebieg)


Wymagania dotyczące pojazdów

Nie musi przenosić sił kierujących, nie musi przenosić sił napędowych, a jedyne co musi robić, to to toczyć się. Wymagania stawiane oponom stosowanym w przyczepach terminalowych mogą nie być zbyt wysokie, ale jeśli opona w załadowanej przyczepie ulegnie awarii, konsekwencje mogą być bardzo poważne.

Przyczepy terminalowe muszą pracować w środowisku, które przyspiesza zużycie opon i ich awarię z powodu nierównych powierzchni o różnych, a czasem bardzo abrazyjnych powierzchniach, wybojach i wybojach. Nie wspominając już o obcych obiektach wyrzucanych przez opony ciężarówki terminalowej przed nią.

Ale nie zawsze to właśnie środowisko portowe skraca żywotność opony zamontowanej na przyczepie terminalowej. Ponieważ ogromna ilość opon nie jest po prostu przeznaczona do użytku w przyczepach terminalowych, często zdarza się, że niewłaściwa opona znajduje się w niewłaściwym miejscu, co powoduje jej awarię znacznie wyprzedzającą przewidywany okres eksploatacji.

Rozwiązanie Continental

Ponieważ warunki panujące w porcie są różne, Continental oferuje dwa zupełnie różne rodzaje opon, które są dostosowane do potrzeb każdego klienta. Obydwa są projektowane na zamówienie, aby spełnić wymagania wózka widłowego o dużej nośności, jego operatora i środowiska pracy.

Opony Load & Carry - Radialne (>60 km/dzień)

TerminalMaster jest wysokowydajną oponą radialną do ciężkich zadań. Wzmocnione konstrukcje koralików umożliwiają lekką pracę przy dużych obciążeniach. Żeberka poprzeczne w kształcie litery "S" doskonale sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych, zapewniając doskonałą trakcję, a zamknięta konstrukcja barku zapewnia wyjątkowo cichą jazdę. Co więcej, mieszanka bieżnika o niskim współczynniku tarcia zapewnia znakomite przebiegi.

Opona Continental Terminal Transport jest prawdziwie uniwersalna: Zapewnia niskie zużycie energii, doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni i trakcję, komfort jazdy i równomierne zużycie przy rozsądnych kosztach.

ContiRV20 to masywna opona radialna do stosowania w najbardziej wymagających warunkach. Jej wysoce odporna mieszanka bieżnika i zamknięta konstrukcja barku zapewniają wyjątkową trwałość.

Opony pełne - dla większych obciążeń i bezobsługowe

Continental Trailer to solidna opona z bieżnikiem o konstrukcji zapewniającej doskonałe prowadzenie. Masywne nadwozie eliminuje konieczność napompowywania opony, a pozbawiona bieżnika powierzchnia bieżnika zapobiega zużyciu zębów piły, które powoduje wibracje.

Opona SC20+ oferuje większą wytrzymałość i odporność na przecięcia dzięki nowej mieszance. Bezobsługowe (odporne na przebicie i nie wymagają kontroli ciśnienia powietrza), obie opony oferują wyjątkową odporność na uszkodzenia i przecięcia.

Opona SC18 (dla Ameryki Północnej i Azji) charakteryzuje się niskim oporem toczenia i niskim zużyciem energii. Jest to idealna opona do trudnych zastosowań na podłożu bez nawierzchni i jest chroniona przed uszkodzeniami podczas cięcia.


Opony ciężarowe

Kliknij tutaj, aby znaleźć więcej informacji o oponach Continental do pojazdów ciężarowych

Opony do samochodów osobowych

Aby uzupełnić naszą ofertę produktów, dowiedz się więcej o oponach samochodowych Continental. 

5 wielkich trendów dla przyszłości portów i terminali

Skalowalność
5S Port - Scale

Kontenerowce są jeszcze większe i porty muszą przetwarzać coraz większe ładunki. Wiele terminali portowych również się rozrasta, podczas gdy inne muszą radzić sobie z większą przepustowością ładunków na tak samo ograniczonej przestrzeni jak dotychczas. Nasze wytrzymałe, doskonale dopasowane opony są odporne na większe zużycie i większe obciążenia.

Prędkość
5S Port - Speed

Porty muszą coraz szybciej odwracać towary, aby zachować konkurencyjność. Nasze opony dostarczają towar nawet wtedy, gdy czas jest najważniejszy.

Bezpieczeństwo
5S Port - Safety

Pracownicy portowi są narażeni na mniejsze niebezpieczeństwo, jeśli pojazdy są stabilne. Dlatego też nasze opony zostały zaprojektowane pod kątem stabilności, wytrzymałości i osiągów.

Zrównoważony rozwój
5S Port - Sustainability

Pojazdy portowe są odpowiedzialne za wysoki procent emisji - emisji, które efektywne opony mogą zmniejszyć. Nasze rozwiązania cyfrowe i usługi doradcze optymalizują wydajność w czasie rzeczywistym. A nasze mieszanki Port Plus o mniejszym zużyciu zapewniają dłuższą żywotność opon i bardziej zrównoważone wykorzystanie zasobów.

Bycie "SMART"
5S Port - Smartness

W związku z pojawieniem się Internetu przedmiotów (IoT), wzajemnie połączone terminale portowe stanowią przewagę konkurencyjną dla wszystkich powyższych czynników. Inteligentna łączność jest wbudowana w nasze opony portowe do zbierania i analizy danych w czasie rzeczywistym.