Opony specjalnego przeznaczenia

Solid Tires

Solid Tires

Pneumatyczne opony przeznaczone do pojazdów przemysłowych

Specjalistyczne opony pneumatyczne do pojazdów przemysłowych zapewniające maksymalną wydajność

Tego typu opony oferują wysoki poziom komfortu na wszystkich rodzajach nawierzchni, dzięki czemu lepiej chronią ludzi, towary i materiały podczas przemieszczania i podnoszenia ładunków. Zalety obejmują dobre właściwości jezdne, dobrą przyczepność oraz łatwość prowadzenia. Dzięki wspomnianym właściwościom opony pneumatyczne Continental idealnie nadają się do stosowania w wózkach widłowych, przyczepach transportu wewnętrznego, ciągnikach przemysłowych, pojazdach lotniskowych oraz ciężkich pojazdach transportowych.

Gama ogumienia pneumatycznego obejmuje dwa produkty: pneumatyczne opony radialne oraz pneumatyczne opony diagonalne:

Opony radialneOpony diagonalne 
Wysokie przebiegiLepsza stabilność
Wyższy komfort jazdyOdporność na uszkodzenia ściany bocznej
Bardzo dobra przyczepnośćDobra przyczepność
Niskie opory toczenia
Antystatyczność


Radial Tire

A Radial Tire has a carcass of one or more layers out of fibers or steel which runs directly from bead to bead (radial).

Karkas  opony radialnej  składa się z jednej warstwy osnowy, wykonanej z włókna sztucznego lub drutu stalowego, łączących bezpośrednio obydwie stopki  opony (ułożone radialnie). Dodatkowo bieżnik stabilizowany jest stalowym opasaniem. Dzięki swoim elastycznym ścianom bocznym, pneumatyczne opony radialne firmy Continental zapewniają wysoki poziom komfortu. Charakteryzują się również niskimi oporami toczenia, które pozwalają na oszczędzanie energii. Dlatego też opony radialne idealnie nadają się do stosowania w warunkach zewnętrznych, oraz do długotrwałej eksploatacji. Są stosowane głównie w wózkach widłowych, ciężkich pojazdach transportowych, przyczepach wewnątrzzakładowych oraz wózkach platformowych. 

A Crossply Tire has a carcass that consists of multiple layers of fabric. These fabrics run diagonally from one bead to the other.

Karkas opony diagonalnej składa się z wielu warstw osnowy. Są one ułożone diagonalnie, od jednej stopki opony do. Bieżnik i ściana boczna opony diagonalnej mają taką samą konstrukcję. Naprężenia pochłaniane przez ścianę boczną podczas uginania się opony są również przenoszone na bieżnik. Szerokość i kształt punktu styku z nawierzchnią zmienia się w zależności od rodzaju nawierzchni. Podsumowując, pneumatyczne opony diagonalne od Continental charakteryzują się wysoką odpornością na uszkodzenia i wysoką stabilnością. Dzięki tego typu własnościom opony diagonalne idealnie nadają się do wózków widłowych, ciągników przemysłowych, pojazdów lotniskowych oraz wyposażonych we własny napęd urządzeń dźwigowych.

Używamy plików cookie w celu zapewnienia jak największego komfortu korzystania z naszej witryny internetowej. Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej lub zmienić ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce.