Opony specjalnego przeznaczenia

Opony rolnicze

Technologia, innowacyjność opony rolniczej Continental

Stopka opony

Stopka jest niezbędnym elementem opony, ponieważ utrzymuje ją na obręczy. Nasze stopki, wykonane z jednego kawałka drutu, są wytrzymałe, o zwartej budowie, dzięki czemu zachowują swój kształt i zapobiegają uślizgom na feldze.

  • Drutówka wykonana z jednego kawałka stali z myślą o wyższej wytrzymałości stopki i łatwiejszemu montażowi
  • Krótszy wypełniacz stopki powoduje zwiększenie jej wytrzymałości podczas dużego ugięcia ściany bocznej
Drutówka Prostokątna
  • Wykorzystywana w naszych standardowych (Tractor85 i Tractor70) i zaawansowanych (TractorMaster i tylne CombineMaster) oponach rolniczych
  • Drutówka wykonana z jednego kawałka stali z myślą o wyższej wytrzymałości stopki i łatwiejszemu montażowi​
  • Krótszy wypełniacz stopki powoduje zwiększenie jej wytrzymałości podczas dużego ugięcia ściany bocznej
Drutówka Heksagonalna
  • Heksagonalna drutówka została opracowana specjalnie dla przednich kół kombajnów
  • Brak poślizgu na styku opony i obręczy
  • Drutówka wykonana z jednego kawałka stali z myślą o wyższej wytrzymałości stopki i łatwiejszemu montażowi
Technologia nylonowego karkasu — N.flex
N.flex©


Nasz materiał karkasu jest objęty zgłoszeniem patentowym. Jest wystarczająco elastyczny, aby zabsorbować wstrząsy i powrócić do pierwotnego kształtu bez trwałego odkształcenia. Zapewnia to długotrwałą wytrzymałość opony i gwarantuje wysoki komfort pracy. Redukcja spłaszczeń bieżnika oznacza koniec nierównomiernej pracy opony po dłuższym postoju.

N.flex
  • Wysoka odporność na uderzenia dzięki większej elastyczności karkasu
  • ​Wysoka wytrzymałość strukturalna polegająca na pochłanianiu energii uderzenia bez ryzyka uszkodzenia opony
Technologia klocków — d.fine
d.fine©


Klocki bieżnika – opracowane specjalnie tak, żeby nie odpuszczały. W oponach Continental zastosowano nową technologię d.fine, która dzięki odpowiedniemu wymodelowaniu klocków bieżnika daje 5% większą powierzchnię styku opony w jej środkowej części z nawierzchnią. Takie rozwiązanie zapewnia duże przebiegi opony.

Technologia d.fine — przegląd
  • Głęboko zachodzące na siebie klocki zapewniają komfortową jazdę i ograniczają wibracje
  • Powierzchnia klocków bieżnika większa o 5% w porównaniu ze standardowymi oponami zapewniają dobra trakcję i wysokie przebiegi
  • Solidne klocki poprawiają stabilność i wytrzymałość na polu i ograniczają pękanie
  • Gładkie połączenie pomiędzy klockami a podstawą zwiększa odporność na obciążenia i uszkodzenia oraz zapewnia skuteczne samooczyszczanie się opony i tym samym dobrą trakcję
d.fine — przebieg
  • Powierzchnia klocków większa o 5% niż w standardowych oponach pozwala uzyskać większy przebieg

CombineMaster

Continental CombineMaster 800/65 R32

Hexa bead maximizes traction and ensures a comfortable ride

Czytaj więcej

TractorMaster

tire_image1

Przeznaczona do ciągników terminalowych.

Czytaj więcej

Tractor70

tire_image1

„Szanuj glebę dzięki wytrzymałej oponie, która delikatnie się z nią obchodzi”.

Czytaj więcej

Tractor85

Tractor85

„Ciesz się wygodną jazdą z wytrzymałym towarzyszem”.

Czytaj więcej

Używamy plików cookie w celu zapewnienia jak największego komfortu korzystania z naszej witryny internetowej. Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej lub zmienić ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce.