Instrukcja bezpiecznego montażu opon jest obowiązująca dla wszystkich marek koncernu Continental oraz nie jest stworzona celem szkolenia z procedury montażu opon. Zadanie to proszę pozostawić wykwalifikowanym specjalistom.
Montaż opon na feldze może być niebezpieczny.
Montaż opon powinien być wykonany przez wykwalifikowanego pracownika.
Nigdy nie dokonuj montażu opony bez odpowiedniego szkolenia, narzędzi i sprzętu. Montaż opon przy użyciu nieprawidłowego, czy niesprawnego sprzętu może prowadzić do rozerwania opony powodując również poważne obrażenia ciała a nawet śmierć.
Zawsze postępuj zgodnie z poleceniami producenta zamieszczonymi w instrukcji, na urządzeniu, wymienionymi na stronie www czy umieszczonymi na oponie.
Nigdy nie pompuj niezabezpieczonej opony. Nigdy nie stój blisko koła podczas pompowania. Uwzględniając lokalne warunki pozostań w bezpiecznej odległości od pompowanej opony.
Używaj sprzętu ochronnego, typu: okulary ochronne, nauszniki, obuwie ochronne.
Ogólne:
Demontaż opony:
Montaż opony:
Kraj | Maksymalne ciśnienie przy montażu | Standard |
Niemcy | Ciśnienie wskoczenia: 330 kpa (3,3 bar) / 48 psi | WDK |
USA/CAN | 275 kpa (2,75 bar) / 40 psi | RMA/USTMA |
Brazylia | 275 kpa (2,75 bar) / 40 psi | ALAPA |
Japonia | 300 kpa (3,0 bar) / 44 psi | JATMA |
Opony typu Run Flat (SSR):
Kontakt:
Dział Techniczny