Opony do samochodów osobowych/Van/4x4

Pełne wrażeń bezpieczeństwo

ContiSeal™

Uszczelnianie przebić za pomocą ContiSeal™

ContiSeal™ to technologia przeznaczona do uszczelniania uszkodzonego bieżnika opony.

  • ContiSeal™ redukuje skutki uszkodzeń bieżnika opony: przebicia o średnicy do 5 mm (np. uszkodzenia gwoździ) są natychmiast zamykane dzięki unikalnej technologii
  • Ciągła mobilność i niezakłócony przejazd - nie ma potrzeby natychmiastowego zatrzymywania się lub zmiany opon na poboczu drogi (zob. instrukcje techniczne na tylnej stronie)
  • Doskonałe właściwości jezdne, identyczne jak w przypadku opon bez technologii ContiSeal™ w normalnych warunkach eksploatacji.

O technologii

Start
contiseal_movieImage

ContiSeal™ to technologia opracowana przez Continental, mająca na celu uszczelnienie uszkodzonego bieżnika opony. W przypadku przebicia przez zewnętrzne czynniki, takie jak gwoździe, nie ma potrzeby natychmiastowej wymiany opony na poboczu drogi, a dziury pozostają uszczelnione nawet w przypadku usunięcia elementu, który przebił oponę.

ContiSeal™ jest lepką, kleistą warstwą uszczelniającą. Jest ona nakładana na wnętrze opony w obszarze bieżnika. ContiSeal™ uszczelnia 80% wszystkich przebić opony i tym samym zmniejsza ryzyko ujścia powietrza z opony. Opony ContiSeal™ są wyraźnie oznaczone symbolem na ścianie bocznej i są kompatybilne ze wszystkimi powszechnie dostępnymi felgami.

0
different tires with ContiSeal™
0
of all tire punctures can be sealed with ContiSeal™
0
mm punctures (diameter max.) are sealed immediately

Instrukcja techniczna

  • W celu zapewnienia optymalnych warunków zaleca się stosowanie systemu monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS).
  • Nie ma potrzeby natychmiastowego zatrzymywania się w celu wymiany opon. Podróż może być kontynuowana.
  • W przypadku wykrycia przebicia, specjalista ds. opon musi niezwłocznie sprawdzić oponę.
SportContact™ 6

Dostępne w wersji ContiSeal™

ContiSeal™ vs. Standardowa opona

ContiSeal - przebicie
topic_intro_image1

ContiSeal™ (przebita) vs. Standardowa opona (bez powietrza)

  • Opona ContiSeal™, zawiera kleistą, lepką warstwę uszczelniającą, która pokrywa wnętrze bieżnika opony. Zapewnia ona niemal natychmiastowe uszczelnienie wokół każdego przenikającego przedmiotu (do 5 mm średnicy w obszarze bieżnika), zatrzymując powietrze wewnątrz i utrzymując napompowaną oponę i samochód w ruchu.
  • W przypadku przebicia standardowej opony, ściana boczna może ulec zmiażdżeniu pomiędzy obręczą a drogą, prowadząc do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji, takiej jak wybicie lub ześlizgnięcie się opony z obręczy.

Opony dostępne z ContiSeal™