Opony do samochodów osobowych/Van/4x4
PremiumContact ™ 6 z mieszanką „Safety Silica”, zapewnia przyczepność zarówno na mokrych, jak i suchych drogach. Co to oznacza? Krótka droga hamowania na oponach PremiumContact™ 6 nawet w deszczu.
Mniejszy hałas we wnętrzu pojazdu, zwiększony przebieg i komfort jazdy, dzięki optymalizacji rzeźby i sztywności bieżnika. Radość z podróży bez względu na odległość.
Maksymalna kontrola i stabilność na zakrętach, nawet przy wyższych prędkościach dzięki inteligentnej technologii makro bloków na krawędzi bieżnika. Poprawiona przyczepność podczas sportowej jazdy i przenoszenie większej mocy z samochodu na asfalt.
ZWYCIĘZCA TESTU 2020 - "Summer Tire Super Test 2020" - Auto Bild (5 marca/2020)
Ocena Continental PremiumContact™ 6:
+ zrównoważona jazda na wysokim poziomie
+ dynamiczne prowadzenie z precyzyjnym sterowaniem
+ krótka droga hamowania
+ bardzo wysoki przebieg
+ ekonomiczna
Testowane były opony w rozmiarze 245/45 R18 100 Y, na samochodzie testowym marki BMW serii 5.
Test został przeprowadzony przez Auto Bild we współpracy z Bridgestone i Hankookiem.
Miejsce wykonania testów:
- Papenburg, Niemcy (próba hamowania na mokrym/suchym)
- Idiada, Hiszpania (badanie na mokro i sucho w/bez hamowania na mokrym/suchym)
- Bridgestone Rome, hamownia rolkowa (test zużycia)
"Summer Tire Super Test 2020" jest specjalnym testem 50 opon różnych marek, a ocena składa się z 2 części:
Część 1: Test hamowania na mokrej i suchej nawierzchni: wybór najlepszych 20 produktów.
Część 2: Kompletny test tylko finalistów, w tym wydajność zużycia i cena.
ZWYCIĘZCA TESTU 2020 - "Test opon letnich 2020" - Auto Zeitung (6/2020)
Ocena Continental PremiumContact™ 6:
+ Najkrótsza droga hamowania i doskonała równowaga na mokrej nawierzchni
+ Wyjątkowo dobra przyczepność i tym samym szczególnie bezpieczna jazda po mokrych drogach
+ Bardzo bezpieczne prowadzenie i bardzo dobre hamowanie na suchej powierzchni
Testowane były opony w rozmiarze 225/50 R17 W/Y, na samochodzie testowym marki BMW 3.
Test został przeprowadzony przez Auto Zeitung w Contidrom, Jeversen, Niemcy.
Continental PremiumContact™6
ZWYCIĘZCA TESTU 2020 - "Test opon letnich 2020" - Motor (12/2020)
Ocena Continental PremiumContact™6 (wyprodukowanym w Otrokovicach)
+ Bardzo zrównoważona opona
+ Najkrótsze drogi hamowania na mokrych i suchych drogach
+ Najlepszy w prowadzeniu
Testowane były opony w rozmiarze 195/65 R15 91 T/H/V, na samochodzie testowym marki VW Golf.
Test został przeprowadzony przez Motor w Contidrom, Jeversen, Niemcy.
Continental PremiumContact™6
GUT 2.1 2020 - "16 Summer Tyres Test 2020" - ADAC (02/2020)
Ocena Continental PremiumContact™6 (zakup własny)
+ Najwyższe oceny na mokrej nawierzchni (szczególnie w zakresie hamulców i prowadzenia)
Testowane były opony w rozmiarze 225/40 R18 92 Y, na samochodzie testowym marki VW Golf.
Test został przeprowadzony przez ADAC w Contidrom, Jeversen, Niemcy.
WYSOCE REKOMENDOWANA 2019 - "Test opon letnich 2019" - ACE (Auto Club Europa) wraz z GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) i Austriackim Klubem Partnerskim ARBÖ (Auto-, Motor- und Radfahrerbund Österreichs)
Ocena Continental PremiumContact™ 6
+ Dobre hamowanie na mokro i na sucho
+ Dobra obsługa na sucho
- Aquaplaning boczny
- Wysoka cena
Testowane były opony w rozmiarze 205/55 R16 91V, na samochodzie testowym marki Skoda Octavia.
Test został przeprowadzony we współpracy z firmą Bridgestone w Rzymie (Włochy).
WZOROWY 2019 - "Test opon letnich 2019" - Auto Bild Allrad (4/2019)
Ocena Continental PremiumContact™6
+ Najwyższa wydajność na suchych drogach
+ Krótka droga hamowania na mokrej i suchej powierzchni
- Tylko uśredniona trakcja na powierzchni błota i żwiru
Testowane były opony w rozmiarze 225/55 R17 97/101 W/Y, na samochodzie testowym marki BMW X 1.
Test został przeprowadzony przez Auto Bild Allrad we współpracy z Goodyearem w San Angelo (USA).
WZOROWY 2019 - "Test opon letnich 2019" - Auto Bild (4/2019)
Ocena Continental PremiumContact™ 6
+ Zrównoważony najlepszy sportowiec z przekonywującym zachowaniem podczas jazdy na mokrej i suchej nawierzchni
+ Stabilne i bezpieczne prowadzenie na mokrym i na suchym
+ Precyzyjne sterowanie na mokrych drogach
+ Krótka droga hamowania na mokrym i na suchym
- Nieco wyższy poziom hałasu
Testowane były opony w rozmiarze 245/45 R18 100 Y, na samochodzie testowym marki BMW serii 5.
Test został przeprowadzony przez Auto Bild Sportscars we współpracy z Vredestein w Wachauring / Austria.
ZWYCIĘZCA TESTU 2019 - "Test opon letnich 2019" - Auto Zeitung (6/2019)
Ocena Continental PremiumContact™ 6
+ Najkrótsza droga hamowania na sucho
+ Maksymalne bezpieczeństwo
+ Wysoki komfort
+ Doskonała dynamika jazdy
+ Ogólnie najlepszy w obu kategoriach, na mokrej i suchej nawierzchni
Testowane były opony w rozmiarze 235/45 R18 W/Y, na samochodzie testowym marki Skoda Superb.
Test został przeprowadzony przez Auto Zeitung w Contidrom, Jeversen, Niemcy.
BARDZO DOBRA 2019 - "Test opon letnich 2019" - Gute Fahrt (03/2019)
Ocena Continental PremiumContact™6
+ Bardzo dobry w 9 z 10 kryteriów testu
+ Zrównoważony na najwyższym poziomie
+ Cicho i wygodnie
+ Dobry w oporze toczenia
Testowane były opony w rozmiarze 225/40 R18 Y, na samochodzie testowym marki VW Golf.
Oprócz głównego rozmiaru testowego, magazyn dodał do testów Pirelli P Zero w oponach 225/45 R17 i 225/35 R19.
Test został przeprowadzony przez Gute Fahrt we współpracy z Pirelli w Vizzoli/Włochy.
Opony o dobrych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A lub B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi podczas jazdy w deszczu. Jeżeli chodzi o zużycie paliwa, kategoria D nie jest stosowana i nie ma planów wprowadzenia kategorii G.
Opony odpowiadają nawet za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać większy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu obniżysz również ilość emitowanego przez twój samochód dwutlenku węgla. Wszystko sprowadza się do oporów toczenia, tj. energii traconej w związku z ruchem opony. Im niższe opory toczenia, tym mniejsza ilość zużywanej energii oraz niższe zużycie paliwa i emisja CO2. Różnica pomiędzy oponą klasy A oraz G może wynosi nawet 6 litrów na 1000 kilometrów.
Poziom hałasu zewnętrznego emitowanego przez oponę, wyrażony w decybelach. Im większa liczba kresek widocznych na etykiecie, tym głośniejsza opona.