Opony do samochodów osobowych/Van/4x4
Mokre ulice, błotniste drogi, niezliczone kałuże: opona AllSeadonContact™ jest na nie gotowa. Połączenie otwartych barków dla lepszej ochrony przed aquaplaningiem oraz sztywnego bieżnika to pewność prowadzenia przez okrągły rok.
Kiedy zima przypomina jesień, a lato - wiosnę, użyj opon wielosezonowych AllSeasonContact™. Dla nich pora roku nie ma znaczenia. Dzięki mieszance Traction Silica Compound, możesz być liczyć na doskonałą przyczepność i skuteczne hamowanie przez cały rok.
Oszczędzaj paliwo, emituj mniej CO2, ciesz się wybitną efektywnością jazdy.
Continental AllseasonContact™
DOBRA 2019 - "Test opon wielosezonowych 2019" - Auto Bild Allrad (5/2019)
Ocena Continental AllseasonContact™ (wyprodukowany w Lousado):
+ Nowy bieżnik premium o doskonałych osiągach na śniegu
+ Dynamiczne prowadzenie na mokrej nawierzchni
+ Cichy komfort
+ Najlepszy opór toczenia
Rozmiar testowanych opon to 235/55 R19 105 V/W, samochodem testowym było Audi Q 5.
Test został przeprowadzony we współpracy z firmą Hankook at Wachauring/Austria.
Continental AllseasonContact™
ZWYCIĘZCA TESTU, BARDZO POLECANA 2019 - "Test opon wielosezonowych 2019" - ACE, GTÜ, Austrian Partner Club ARBÖ
Ocena Continental AllseasonContact™ (wyprodukowany w Lousado):
+ Najlepsze osiągi na mokrej powierzchni
+ Najlepsze miejsce w prowadzeniu na mokro
+ Najlepsza pozycja pod względem oporu toczenia
Test został przeprowadzony we współpracy z firmą Nokian w Ivalo (FIN) dla testów na śniegu i Wachauring (Austria) dla testów na mokro i sucho.
Opony o dobrych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A lub B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi podczas jazdy w deszczu. Jeżeli chodzi o zużycie paliwa, kategoria D nie jest stosowana i nie ma planów wprowadzenia kategorii G.
Opony odpowiadają nawet za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać większy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu obniżysz również ilość emitowanego przez twój samochód dwutlenku węgla. Wszystko sprowadza się do oporów toczenia, tj. energii traconej w związku z ruchem opony. Im niższe opory toczenia, tym mniejsza ilość zużywanej energii oraz niższe zużycie paliwa i emisja CO2. Różnica pomiędzy oponą klasy A oraz G może wynosi nawet 6 litrów na 1000 kilometrów.
Poziom hałasu zewnętrznego emitowanego przez oponę, wyrażony w decybelach. Im większa liczba kresek widocznych na etykiecie, tym głośniejsza opona.