Opony do samochodów osobowych/Van/4x4

stage_image

Dla mediów

Continental po raz trzeci z tytułem Superbrands

15/09/2020

  • Continental otrzymał nagrodę Superbrands, która jest przyznawana w wyniku największego w Polsce niezależnego konsumenckiego badania siły i wizerunku marki
  • Statuetkę Superbrands 2020 odebrały Marta Oknińska, Marketing Manager CVT, oraz Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska


Continental, niemiecka firma technologiczna i producent opon premium, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, została doceniona w tegorocznej, XIV. edycji badania Superbrands 2020, w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”. Wcześniej marka Continental już dwukrotnie była wyróżniona przez polskich konsumentów i otrzymała tytuł Superbrands w latach 2018 i 2019.


„Z dumą i radością odbieramy nagrodę Superbrands 2020 dla marki Continental, która w przyszłym roku będzie obchodziła okrągły jubileusz – 150 lat istnienia na rynku. Dzisiaj możemy się pochwalić statusem wiodącego producenta opon premium oraz dostawcy technologii dla całej branży motoryzacyjnej” – powiedziała Marta Oknińska, Marketing Manager CVT w Continental Opony Polska.


Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 000 respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 000 marek, zgrupowanych w 100 kategoriach. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Wyniki ich obrad, w połączeniu z opiniami konsumentów, wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.

Nagrodę Superbrands 2020 dla marki Continental odebrały Marta Oknińska, Marketing Manager CVT, oraz Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska


„Co trzeci samochód w Europie wyjeżdża z fabryk na oponach Continental. Jednak warto podkreślić, że Continental oferuje nie tylko opony, ale także innowacyjne rozwiązania technologiczne, w tym systemy bezpieczeństwa w pojazdach” – wyjaśnia Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska, i dodaje: „Marka Continental to synonim jakości i zadowolenia klientów. Nasze flagowe modele dostarczają najlepszych doznań na drodze milionom kierowców a nagroda Superbrands to potwierdzenie efektów pracy całego zespołu Continental”.


Wysoka jakość produktów i usług Continental jest doceniana przez partnerów i konsumentów



Nagroda Superbrands 2020 nie jest pierwszym wyróżnieniem marki Continental w 2020 roku. W czerwcu br. Continental otrzymał dwie statuetki w branżowym ogólnopolskim plebiscycie flotowym Fleet Derby 2020 w kategorii „Produkt / Usługa flotowa”. Nagrodzona została opona Continental EcoContact™ 6 (w podkategorii „Opony”) oraz ogólnopolska sieć serwisów BestDrive (w podkategorii „Serwis ogumienia”).


Aktywność marki Continental docenili także polscy kierowcy: na początku wakacji Continental znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu „Marka Nr 1” niezależnego portalu motoryzacyjnego „Wybór Kierowców”.

Kontakt
Ewa Ostapczuk

PR & Marketing Communications Manager
Continental Opony Polska Sp. z o.o.

ul. Żwirki i Wigury 16C
02-092 Warszawa