Opony do samochodów osobowych/Van/4x4

stage_image

Dla mediów

Jazda #bezObaw z Uniroyal

13/03/2018
Porzuć to, co Cię ogranicza

Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental, rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych.

Continental PremiumContact 6 30° Print


Fora internetowe i grupy tematyczne są pełne dyskusji na temat obaw przed wsiadaniem za kierownicę.

Choć statystyki pokazują, że sprawcami wypadków zdecydowanie częściej są mężczyźni (73,2%), autorkami większości tych postów są kobiety.

Panie jeżdżą ostrożniej i bezpieczniej, w dodatku chętniej respektują przepisy drogowe. Niestety nie wierzą w swoje umiejętności – zaledwie 28% z nich uznaje się za lepszych kierowców niż płeć przeciwna.

Z kolei tylko 13% mężczyzn palmę pierwszeństwa przyznaje kobietom.



– „Dobry kierowca to odpowiedzialny kierowca, który ma świadomość swoich niedoskonałości i obaw. Poprzez akcję chcemy pomóc, zwłaszcza kobietom, pokonać lęk przed prowadzeniem auta. Mam nadzieję, że dzięki naszej akcji kierowcy poczują się bezpieczniej i bardziej komfortowo za kółkiem i będą prowadzić samochód #bezObaw” – powiedziała Ewa Krajewska, On-line Marketing Manager w Continental Opony Polska. 

Organizatorzy akcji wierzą, że pokonanie obaw przed prowadzeniem auta to sposób na to, by niepewni swoich umiejętności kierowcy – zarówno kobiety, jak i mężczyźni - poczuli się bezpieczniej za kierownicą.

W tym celu zostanie przeprowadzona ogólnopolska ankieta pozwalająca stwierdzić, czego najbardziej boimy się za kółkiem. Na podstawie wyników powstanie cykl materiałów poradnikowych, na temat tego w jaki sposób pokonać te obawy i stać się pewnym siebie, odpowiedzialnym kierowcą.


W kampanię #bezObaw zaangażowały się: Magda Danaj prowadząca blog ,,Porysunki” oraz Natalia Tur autorka bloga ,,Nishka”.

Akcja będzie widoczna na portalach i fanpage’ach Edipresse oraz na łamach tytułów motoryzacyjnych i kobiecych. Za koncepcję kreatywną odpowiada Edipresse. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.


Szczegółowe informacje dostępne na stronie akcji  

Kontakt
Ewa Ostapczuk

PR & Marketing Communications Manager
Continental Opony Polska Sp. z o.o.

ul. Żwirki i Wigury 16C
02-092 Warszawa

Używamy plików cookie w celu zapewnienia jak największego komfortu korzystania z naszej witryny internetowej. Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej lub zmienić ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce.