Opony do samochodów osobowych/Van/4x4

Samochód Extreme E jadący na pustyni podczas Rajdu Dakar.

Odkryj samochód
Extreme E

Odkryj samochód Extreme E - Odyssey 21

Ekstremalne wyścigi w ekstremalnych warunkach oznaczają, że potrzebne są ekstremalne pojazdy. W wyścigu Extreme E wszyscy uczestnicy będą jeździć elektrycznym SUV-em i korzystać z tego samego zestawu standardowego wyposażenia.

Ekstremalny elektryczny SUV Extreme E, zwany Odyseją 21, został po raz pierwszy zaprezentowany na Festiwalu Prędkości Goodwood w 2019 roku. Na ujawnieniu pojawiły się nasze opony zaprojektowane do jazdy ekstremalnej, a nasz kierowca testowy Extreme E, Mikaela Åhlin-Kottulinsky, miał okazję przejechać Odyseję 21 na słynnej na całym świecie wspinaczce w Goodwood.

Start
 

Obejrzyjcie odsłonę modelu Extreme E SUV i jego unikalne opony Continental na Goodwood Festival of Speed.


To bestia!

Mikaela Åhlin-Kottulinsky na premierze samochodu, Goodwood Festival 2019

Imponujący samochód - imponujące wyniki

0
Kw max. moc. Oznacza to 544hp
0
Sekund. Przyspieszenie od 0 do 100 kmh
0
kmh. Max. prędkość

Nie chcemy ukrywać imponujących danych dotyczących samochodu, który został opracowany z myślą o ekstremalnych warunkach:

  • Max. Moment obrotowy 920 nm
  • Całkowita długość 4.401m
  • Całkowita szerokość 2.3 m
  • Całkowita wysokość 1.846 m
  • Rozstaw kół przód/tył 1.998 m
  • Prześwit 0.450 m
  • Rozstaw osi 3.001 m
  • Waga 1.650 kg
  • Wyposażony w opony Continental o średnicy 940 mm

Budowa w pełni elektrycznego SUV-a do pracy w ekstremalnych warunkach

Podobnie jak w przypadku tradycyjnych serii wyścigowych, Spark Racing Technology projektuje i konstruuje wspólne ramy z elementami o rygorystycznej specyfikacji.  Następnie przekazują homologowane podwozia każdemu zespołowi, który może swobodnie testować i budować na tej platformie niestandardowe układy napędowe i nadwozia.

Obszary kwalifikujące się do indywidualnego rozwoju zespołu to silnik, falownik i wybrane części nadwozia zewnętrznego (np. pokrywa silnika, boczna osłona, światła, przedni i tylny zderzak).

Akumulatory będą kompatybilne z silnikami o specyfikacji Formula E i będą wytwarzać maksymalną moc 470 kW (co odpowiada ok. 630 KM). Ale ten nowy akumulator jest specjalnie dostosowany do wymogów wyścigów terenowych, wykonany tak, aby wytrzymać ekstremalne warunki środowiskowe, drogowe i terenowe.

Technologia opon dla ekstremalnych warunków

Engineered for the extreme: Tailor-made Continental tires are designed for all extreme surfaces the car will face.

We współpracy z Extreme E. zapewniamy dostosowane do potrzeb klienta opony i technologię opon. Grupa zadaniowa złożona z inżynierów i menedżerów produktu konsekwentnie pracuje nad testowaniem i optymalizacją opon do Odyssey 21. Nasze opony zapewnią niezbędną przyczepność na różnych ekstremalnych nawierzchniach - wybrzeżach Senegalu, pustyniach Arabii Saudyjskiej i Namibii, arktycznym krajobrazie Grenlandii i tropikalnych lasach deszczowych Amazonii.

ContiConnectTM delivers real time tire data to drivers and teams during the races.

Wnosimy więcej niż opony: Nasza technologia ContiConnectTM umożliwia kierowcom i zespołom wyścigowym monitorowanie danych o oponach w czasie rzeczywistym. System mierzy ciśnienie w oponach, głębokość bieżnika i temperaturę za pomocą czujników w oponach i przekazuje je w czasie rzeczywistym zespołowi i kierowcy.  Umożliwia to zespołowi dokonywanie korekt i zmianę strategii wyścigowej w razie potrzeby.

Liczby dotyczące samochodów wyjaśnione przez Mikaelę

Start
 

#ExtremeE | Quickly X-plained | Odcinek 7: Liczby dotyczące samochodów

Samochód Extreme E vs. normalny samochód wyścigowy

Start
 

Wszystkie różnice pomiędzy elektrycznie zasilanym bolidem Extreme E a normalnym samochodem wyścigowym.

What's happening right now:


Czy wiesz, że Continental jest współzałożycielem Extreme E?

Zobacz wszystkie informacje i artykuły o Extreme E, nowej serii wyścigów wyznaczającej nowe standardy w zakresie wydajności i bezpieczeństwa eMobility.