Opony do pojazdów ciężarowych i autobusów

stage_goods_TT

Opony ciężarowe Segment Goods

Za kulisami

Specjalistyczne testy

article_66w_image1

Ogumienie testowe z zaawansowanymi układami elektronicznymi, chemiczne analizy laboratoryjne, zdjęcia rentgenowskie, a nawet tomografia komputerowa. Poziom wyrafinowania metod testowych stosowanych przez firmę Continental w celu opracowania idealnej opony nieustannie rośnie.

Czytaj więcej

Rozciągnij, rozerwij, przebij: Żadnej litości dla opony

New content item (5)

Opona przeznaczona do pojazdu ciężarowego składa się nawet z 15 różnego rodzaju mieszanek gumowych. To, które z nich najlepiej nadają się do poszczególnych elementów ogumienia przeznaczonego do konkretnych modeli jest właśnie przedmiotem badań prowadzonych w firmie Continental. W badaniach tych wykorzystuje się najrozmaitsze metody. Wymagają też one ogromnej dozy doświadczenia i jeszcze większej ilości potu.

Czytaj więcej

Od jednego nowego projektu do kolejnego

article_66w_image1

Za każdą nową oponą do pojazdów użytkowych, która trafia na rynek, kryją się konkretni, utalentowani specjaliści, tacy jak Andreia Bessa oraz José Esteves. Są oni odpowiedzialnymi za rozwój nowych produktów inżynierami. To dzięki nim, wraz z każdą generacją ogumienia dobre pomysły stają się jeszcze lepsze.

Czytaj więcej

Producent gumy

article_66w_image1

Nie każda guma jest taka sama. W laboratorium Freda Waldnera powstaje co roku ponad 10.000 nowych mieszanek gumowych. Tylko najlepsze z nich są wykorzystywane w oponach Continental.

Czytaj więcej

Cztery lata potu i gumy

article_66w_image1

Inżynierowie pracujący nad nowymi oponami nieustannie starają się nadążyć za oczekiwaniami klientów oraz wymogami regulacyjnymi, nie mówiąc już o walce z prawami fizyki i chemii. O ile nie są w stanie dokonać rzeczy niemożliwych, to zdecydowanie zbliżyli się do tej granicy, wprowadzając na rynek nową generację opon hybrydowych marki Continental.

Czytaj więcej

Dreszczowiec z Korbach

article_66w_image1

Continental produkuje opony specjalistyczne w swoich niemieckich zakładach w Korbach - jest to jedyny rodzaj ogumienia nadal wytwarzany w zachodnim, wysoko uprzemysłowionym kraju. Produkcja jest możliwa dzięki maszynie, którą samodzielnie zaprojektowali pomysłowi pracownicy zakładów.

Czytaj więcej

Odpuścić sobie? Nigdy w życiu!

article_66w_image1

Wilhelm Pollmer to człowiek-instytucja w firmie Continental - pracuje w Korbach od 44 lat. Przeszedł całą ścieżkę kariery - pierwsze szlify zdobywał na stanowisku pomocnika mechanika na początku lat 60-tych. Dzisiaj odpowiada za naprawy i utrzymanie parku maszynowego fabryki wykorzystywanego do produkcji specjalistycznego ogumienia do pojazdów użytkowych.

Czytaj więcej