Opony do pojazdów ciężarowych i autobusów

stage_goods_TT

Opony ciężarowe Segment Goods

ContiLifeCycle™ w regionie Ameryk

Dzisiaj Continental ma ponad 30 autoryzowanych sprzedawców ContiTread w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Ekwadorze, Chile i Brazylii. Aby zaspokoić popyt, zakład produkujący płaski, wstępnie utwardzony bieżnik w miejscowości Morelia w Meksyku będzie ostatecznie wytwarzał ponad milion bieżników ContiTread na rynki obu Ameryk. Jednak przyszłe plany dla regionu są jeszcze ambitniejsze.

Image

 „Naszym celem jest zapewnienie licencjobiorcom ContiTread pełnej oferty produktowej, która pozwala sprzedawcom rozwijać działalność dzięki produktom wysokiej klasy, wsparciu inżynierskiemu i technicznemu oraz pomocy operacyjnej”, wyjaśnia John Barnes, menedżer programu ContiLifeCycle na region Ameryk. Wkrótce zaoferujemy wydziałowi bieżnikowania własne oprogramowanie zapewniające wydajną i efektywną pracę oraz ContiMachinery, spełniające surowe wymogi maszyny opracowane przez Continental. Continental chce także być jedynym dostawcą materiałów do bieżnikowania, oferując ponad 800 artykułów wymaganych do prowadzenia działalności z zakresu bieżnikowania w regionie Ameryk.

Obecnie oferujemy 18 linii produktowych w krajach NAFTA i 13 w Ameryce Łacińskiej, które nie różnią się wzorem bieżnika ani parametrami od nowych opon ciężarowych Continental. Wprowadzanym na rynek oponom towarzyszyć będą ich odpowiedniki ContiTread, aby aż po ostatnie życie opony bieżnikowanej floty mogły korzystać z osiągów nowej opony. „Dzięki postępowi jaki dokonał się w konstrukcji karkasu w naszych produktach 3. generacji, przy odpowiednim użytkowaniu opona ciężarowa Continental może być bieżnikowana nawet trzykrotnie”, twierdz Paul Williams, dyrektor działu opon ciężarowych w regionie Ameryk. Docelowo oferta produktów zostanie uzupełniona tak, by każda nowa opona miała swój odpowiednik ContiTread.

Firma Continental była pierwszym w Ameryce Północnej producentem opon bieżnikowanych, który zaoferował bieżnikowaną oponę na oś napędzaną z „otwartym barkiem”, która została zweryfikowana przez program SmartWay Transport Partnership amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska pod kątem niskich oporów toczenia. Była też pierwszym producentem, który zgłosił swoje produkty do programu technologii zweryfikowanych SmartWay oraz zaoferował oponę bieżnikowaną z certyfikatem SmartWay zarówno na oś napędzaną, jak i oś naczepy. SmartWay to projekt współpracy publiczno-prywatnej pomiędzy Agencją Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych (EPA) i branżą przewozów towarowych, który pomaga nadawcom ładunku, przewoźnikom i firmom logistycznym ograniczać zużycie paliwa i koszty.