Opony do pojazdów ciężarowych i autobusów

stage_goods_TT

Opony ciężarowe Segment Goods

ContiLifeCycle™ na świecie

Klienci z całego świata korzystają z usługi ContiLifeCycle™. Chcesz przyjrzeć się różnym rodzajom naszej działalności? Oto cytaty z wypowiedzi naszych ekspertów ContiLifeCycle w regionach EMEA, Ameryk, Azji-Pacyfiku (APAC), a także z działu opon do pojazdów dostawczych.

Christian Sass, dyrektor ds. bieżnikowania w dziale opon do samochodów ciężarowych i autobusów w regionie EMEA:

„W zakładzie ContiLifeCycle wykorzystaliśmy całą naszą wiedzę z zakresu opracowywania i produkcji opon i w ten sposób osiągnęliśmy nowy poziom w kategoriach wydajności i parametrów produktów. Wytwarzając bieżnikowane opony dorównujące parametrami oponom nowym, Continental stawia strategiczny krok i zapowiada nową erę dla swojego biznesu LifeCycle”.   

John Barnes, menedżer ds. ContiLifeCycle w regionie Ameryk:

„W tej chwili mamy ponad 30 autoryzowanych sprzedawców ContiTread w regionie Ameryk. Naszym celem jest zapewnienie licencjobiorcom ContiTread pełnej oferty, która pozwala sprzedawcom rozwijać działalność dzięki produktom wysokiej klasy, wsparciu inżynierskiemu i technicznemu oraz pomocy operacyjnej”.   

Joao Almeida, dyrektor produkcji i R&D opon bieżnikowanych w regionie APAC:

„Dzięki sprawdzonej produkcji wstępnie utwardzanej wkładki bieżnika w Malezji jesteśmy gotowi do wdrożenia koncepcji ContiLifeCycle w regionie APAC. Fabryka funkcjonuje, dostarczając naszym partnerom programu ContiLifeCycle w całym regionie APAC wysokiej jakości, wstępnie utwardzone wkładki bieżnika”.   

Philippe Barabinot, dyrektor marketingu w dziale opon do pojazdów specjalistycznych:

„Z uwagi na 65-procentowy udział odzyskanego materiału w naszych oponach Continental LifeCycle, w 2014 roku zdołamy zaoszczędzić ok. 360 ton materiału w stosunku do opon nowych. Ponowne wykorzystanie wybranych opon obniża także cenę produktu. Z pomocą klientów ta zakrojona na szeroką skalę inicjatywa recyklingowa pomoże ograniczyć liczbę zużytych opon wymagających utylizacji, a także emisję szkodliwego dla klimatu dwutlenku węgla”.