Opony do pojazdów ciężarowych i autobusów

stage_image

Dla mediów

Continental nagrodził najlepsze serwisy oponiarskie w Polsce

31/05/2016

Continental, międzynarodowy dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, już po raz ósmy przygotował ranking najlepszych w Polsce serwisów oponiarskich, należących do sieci Conti360° Fleet Services. Firmy zostały wyróżnione za wysoki standard usług, profesjonalizm i obsługę klienta.

 

Ranking typujący najlepsze serwisy oponiarskie sieci Conti360° Fleet Services jest przygotowywany przez Continental od 8 lat. Na podstawie corocznego audytu przeprowadzonego wśród klientów flotowych należących do programu oraz w oparciu o wyniki oceny współpracy warsztatów z klientami, eksperci Continental wyłaniają najlepsze serwisy oponiarskie w regionach handlowych firmy w Polsce. W tym roku wybrano serwisy, które wykazały się sprawną i profesjonalną obsługą, szybkością realizacji zleceń a także wyróżniły się zaangażowaniem w rozwiązywanie niestandardowych problemów klientów flotowych.

Reprezentaci nagrodzonych firm w rankingu Serwis Roku 2015 wraz z przedstawicielami Continental Opony Polska

W tegorocznym rankingu Continental wyłonił 5 najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce. Tytuł Serwis Roku 2015 Sieci Conti360° otrzymały firmy:

  • MAREK I MAREK – region południowo-zachodni
  • SERWIS OPON I MECHANIKA BestDrive GUMLOP – region południowo-wschodni
  • BestDrive AUTO EXPERT – region północno-zachodni
  • Gas Truck – region centralny
  • RYSZARD KORZONEK – region południowo-wschodni

(Podział na pięć regionów zostały ustalony na podstawie podziału sprzedażowego obszarów, w których operują regionalni menedżerowie sprzedaży Continental.)


Continental uhonorował także partnerów serwisowych, którzy nie tylko aktywnie wspierają rozwój sieci Conti360° Fleet Services, ale również w istotny sposób przyczyniają się do podnoszenia jakości obsługi, wyróżniają się inicjatywą w zakresie rozwiązywania niestandardowych problemów klientów oraz wykazują się sumiennością, lojalnością, przestrzeganiem zasad kultury i profesjonalizmem w relacjach z klientami. Wyróżnienia Fair Play otrzymali:

  • WALMAR-DRAŻBA – region północno-wschodni
  • Citronex – region południowo-zachodni
  • BOMA – region południowo-wschodni

 

W rankingu wyróżniono także najlepsze serwisy, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360° Fleet Services. Nagrodę za Debiut Roku przyznano:

  • DBK Sp. z o.o., oddział w Szczecinie – region północno-zachodni
  • BRACIA-GUM SŁAWOMIR KOSIOREK – region centralny

Flotom transportowym zależy nie tylko na sprawnej i rzetelnej obsłudze serwisowej, ale i na wsparciu w doborze i późniejszej eksploatacji ogumienia. Coroczny ranking warsztatów Conti360° Fleet Services nie tylko weryfikuje profesjonalizm serwisów, ale jest także dobrą wskazówką dla przedsiębiorców szukających partnerów gwarantujących najwyższy standard usług powiedział Łukasz Puchała, menedżer sieci Conti360° Fleet Services w Continental Opony Polska.

O Conti360° Fleet Services

Continental oferuje firmom transportowym kompleksowy program Conti360° Fleet Services złożony z pięciu  modułów, dzięki czemu floty mogą dopasować zasięg i przedmiot usług do swoich potrzeb. Usługa ContiFitmentService™ oferuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon, ContiFleetCheck™ zapewnia okresowe przeglądy ogumienia, natomiast ContiCasingManagement™ umożliwia zarządzenia zużytymi oponami, a ContiBreakdownService™ zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii na trasie. Ostatni moduł, ContiFleetReporting™ to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskaże potencjalne oszczędności. Program dostępny jest obecnie w 27 krajach europejskich. 

Kontakt
Marcin Cywiński

Marketing Manager CVT

Dział Opon Ciężarowych

Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Al. Krakowska 2a

02-284 Warszawa