Opony specjalnego przeznaczenia

New content item

CST wprowadza nowe rozmiary opon pełnych do ciągników

19/05/2015
  • Dostępne nowe rozmiary modelu Continental CS20
  • Opony Continental CS20 doskonale nadają się do obsługi naziemnej na lotniskach dzięki wysokiej odporności na przecięcie, niskiemu poziomowi wibracji i wymagań dotyczących konserwacji
  • Już dwa lotniska międzynarodowe złożyły zamówienia

Pobierz tę informację prasową jako dokument programu Word

Pobierz tę informację prasową jako dokument w formacie PDF

Hanower, 19 maja 2015 r. Continental Commercial Specialty Tires (CST) poszerza swoją kompleksową ofertę opon pełnych. Opona Continental CS20 jest teraz dostępna w rozmiarach 6.00-9, 7.00-12 i 7.00-15. Dzięki swoim znakomitym własnościom jezdnym opona ta idealnie nadaje się do użytku w ciągnikach, zwłaszcza na lotniskach.

„Skupiamy się na dostarczaniu spersonalizowanych rozwiązań według szczególnych wymagań naszych klientów. Za sprawą modelu Continental CS20 mamy teraz w ofercie oponę, która idealnie nadaje się do wymagających zastosowań na lotniskach, łącząc niski poziom wibracji z wysoką odpornością na przecięcia i niskimi wymaganiami dotyczącymi konserwacji. Otrzymaliśmy już zamówienia na model Continental CS20 ze strony dwóch dużych lotnisk międzynarodowych”, wyjaśnia dr Michael Maertens, dyrektor generalny firmy Continental CST.

CS20

The solid tire Continental CS20 in the new dimensions 6.00-9, 7.00-12, and 7.00-15 is perfectly suited for use on tow tractors at airports.

Photo: Continental CST

Continental CS20: niski poziom wibracji i ochrona przed nieregularnym zużyciem bieżnika

Dzięki swojej szerokiej ofercie opon specjalistycznych firma Continental od wielu lat zaspokaja specyficzne wymagania linii lotniczych i lotnisk: od wózków widłowych i przenośników kontenerowych przez wózki do przeładunku i obsługi towarów aż po holowniki samolotów. Ten producent ogumienia poszerza obecnie swoją ofertę dla pojazdów obsługi naziemnej w międzynarodowych węzłach transportu lotniczego o oponę Continental CS20. Bieżnik opony pełnej posiada innowacyjną konstrukcję w kształcie podwójnej litery L z zaokrąglonymi krawędziami rowków, które zapewniają doskonałą trakcję i właściwości samooczyszczania się. Zamknięta konstrukcja barków minimalizuje wibracje w stosunku do konstrukcji z klockami, czego efektem jest cichsza i bardziej komfortowa jazda. Zamknięta konstrukcja ścian bocznych zapobiega pęknięciom oraz nierównomiernemu zużywaniu się bieżnika. Skutkuje to redukcją zarówno kosztów konserwacji, jak i całkowitych kosztów użytkowania. Ciągłe opasanie opony Continental CS20 oferuje doskonałą stabilność poprzeczną, nawet podczas wykonywania częstych zmian kierunku lub manewrów skręcania.

tire_image1

The industrial pneumatic tire ContiRV20 offers high driving comfort, extraordinarily high mileage, good traction, and low energy consumption.

Różnorodne produkty do operacji lotniskowych

Za sprawą swoich wyróżniających cech opona pełna Continental CS20 znakomicie uzupełnia obecną ofertę ogumienia, która obejmuje oponę ContiRV20 często wykorzystywaną przez lotniska i linie lotnicze na całym świecie. Opony pneumatyczne takie jak ContiRV20 oferują wysoki komfort jazdy, wyjątkowo duże przebiegi, dobrą trakcję i niskie zużycie energii. Innowacyjna mieszanka gumowa opony ContiRV20 zapewnia również doskonałą przyczepność i trakcję na każdej nawierzchni. Oznacza to krótszą drogę hamowania, nawet na śliskiej lub nachylonej nawierzchni, która z kolei podnosi poziom bezpieczeństwa kierowcy i ładunku. Opona ContiRV20 idealnie nadaje się do jazdy z wysoką prędkością i na długich dystansach, np. w holownikach lub wózkach czyszczących.

Kontakt
Ute Weiss
Ute Weiß

Communications/PR Manager

Commercial Specialty Tires

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstrasse 25

30165 Hanover, Germany

+49 511 938-2131

+49 511 938-2570