Opony specjalnego przeznaczenia

Technologia V.ply

Start
vply_uv-overviewData

Firma Continental dostrzegła potrzebę opracowania nowego typu opony, aby poprawić parametry i bezpieczeństwo niezbędne w wyjątkowych warunkach portowych.

Efektem jest nowa technologia V.ply. To ogromny krok naprzód na drodze do stworzenia idealnej opony. Konstrukcja V.ply pochodzi z technologii opon wyścigowych, a jej stworzenie było możliwe tylko dzięki szerokiemu zastosowaniu modelowania 3D, wiedzy z zakresu badań i rozwoju grupy Continental oraz szeroko zakrojonych testów eksploatacyjnych w warunkach rzeczywistych.

vply2_uv-overviewData

Technologia opony diagonalnej jest znana ze swoich doskonałych właściwości tłumiących drgania, a konstrukcja radialna z niskich oporów toczenia i zdolności do jazdy z wysoką prędkością. Technologia V-ply łączy najlepsze cechy z powyższych, dzięki zastosowaniu innowacyjnego splotu wielu kordów ułożonych pod ściśle określonymi kątem. Karkas opony V.ply może składać się nawet z 20 warstw poprzecznie ułożonych włókien osadzonych w stopkach z potrójną drutówką. W celu zapewnienia dobrego połączenia kordu stalowego z mieszanką gumową, technologia V.ply wykorzystuje specjalne polimery o unikalnych właściwościach.

Utrudnia to w prawdzie proces produkcji, jednak korzyści są warte tego wysiłku.

straddlemaster_consturction

Znakomite właściwości tłumiące drgania i stabilność opon V.ply nie wynikają wyłącznie z zastosowania unikalnych polimerów, ale także z wyjątkowo solidnej konstrukcji samej opony. Technologia V.ply umożliwia zastosowanie grubszych ścian bocznych niż w przypadku opon radialnych. Mocne ściany boczne to lepsza stabilność pracy, lepsze zabezpieczenie przed uszkodzeniem oraz wydłużony okres eksploatacji. Ponadto solidna konstrukcja nowych opon V-ply lepiej radzi sobie przy manewrowaniu w miejscu.

Większa stabilność, wyższy poziom bezpieczeństwa, większe przebiegi, niższe koszty.

Opona V.ply firmy Continental. Żadnych kompromisów.