Opony specjalnego przeznaczenia

New content item

ContiLifeCycle™ w regionie Ameryk

ContiLifeCycle™ w regionie Ameryk

Continental posiada obecnie ponad 30 autoryzowanych dealerów ContiTread w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Ekwadorze, Chile i Brazylii. Aby zaspokoić popyt, zakład produkujący płaski, wstępnie utwardzony bieżnik w miejscowości Morelia w Meksyku będzie ostatecznie wytwarzał ponad milion bieżników ContiTread na rynki obu Ameryk. Jednak przyszłe plany dla regionu są jeszcze ambitniejsze.

Image

„Naszym celem jest zapewnienie licencjobiorcom ContiTread kompleksowej oferty, która pozwoli dealerom rozwijać działalność dzięki wysokiej klasy produktom, wsparciu inżynierskiemu i technicznemu oraz pomocy operacyjnej”, wyjaśnia John Barnes, menedżer programu ContiLifeCycle na region Ameryk. Wkrótce zaoferujemy wydziałowi bieżnikowania własne, umożliwiające wydajną i efektywną pracę oprogramowanie. Dostarczymy też urządzenia z serii ContiMachinery - są to spełniające surowe wymogi maszyny zaprojektowane przez inżynierów firmy Continental. Chcemy być także kompleksowym dostawcą materiałów do bieżnikowania, oferując ponad 800 artykułów wymaganych do prowadzenia działalności z zakresu bieżnikowania w regionie Ameryk.


Obecnie oferujemy 18 linii produktowych w krajach NAFTA i 13 w Ameryce Łacińskiej. Nasze produkty nie różnią się wzorem bieżnika ani parametrami od nowych opon ciężarowych Continental. Wraz z wprowadzaniem na rynek nowych modeli opon, będziemy również oferować ogumienie bieżnikowane. Dzięki nim operatorzy flot będą mogli wykorzystywać ten sam karkas przez kilka pełnych cykli eksploatacyjnych, ciesząc się za każdym razem typowymi dla nowych opon własnościami użytkowymi.  „Dzięki postępowi, jaki dokonał się w konstrukcji karkasu w naszych produktach 3 Generacji, przy odpowiednim użytkowaniu opona ciężarowa Continental może być bieżnikowana nawet trzykrotnie”, twierdz Paul Williams, dyrektor działu opon ciężarowych w regionie Ameryk. Docelowo oferta produktów zostanie uzupełniona tak, by każda nowa opona miała swój odpowiednik z serii ContiTread.


Firma Continental była pierwszym w Ameryce Północnej producentem opon bieżnikowanych, który zaoferował, przeznaczoną na oś napędową, bieżnikowaną oponę z „otwartym barkiem”, która została sklasyfikowana przez organizację SmartWay Transport Partnership amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska jako produkt charakteryzujący się niskimi oporami toczenia. Była też pierwszym producentem, który zgłosił swoje produkty do programu technologii zweryfikowanych SmartWay oraz zaoferował oponę bieżnikowaną z certyfikatem SmartWay zarówno na oś napędową jak i oś naczepy. SmartWay to projekt współpracy publiczno-prywatnej pomiędzy Agencją Ochrony Środowiska Stanów Zjednoczonych (EPA) i branżą przewozów towarowych, który pomaga nadawcom ładunku, przewoźnikom i firmom logistycznym ograniczać zużycie paliwa i koszty.