Opony specjalnego przeznaczenia

New content item

ContiLifeCycle™ na świecie

Z usługi ContiLifeCycle™ korzystają klienci na całym świecie. Chcesz przyjrzeć się różnym rodzajom naszej działalności? Oto cytaty z wypowiedzi naszych ekspertów ContiLifeCycle w regionach EMEA, Ameryk, Azji-Pacyfiku (APAC), a także z działu opon do pojazdów specjalistycznych.

Christian Sass, Dyrektor ds. opon bieżnikowanych do pojazdów ciężarowych i autobusów, EMEA:

"W zakładzie ContiLifeCycle wykorzystaliśmy całą naszą wiedzę z zakresu projektowania i produkcji opon. Dzięki temu osiągnęliśmy zupełnie nowy poziom pod względem parametrów i charakterystyki produktów. Oferując opony bieżnikowane, które dorównują parametrami nowemu ogumieniu, Continental robi strategiczny krok ku przyszłości i zapowiada nową erę w swojej działalności LifeCycle”.   

John Barnes, Dyrektor ContiLifeCycle, Region Ameryk:

"Obecnie w obydwu Amerykach działa ponad 30 autoryzowanych dealerów ContiTread. Naszym celem jest zapewnienie licencjobiorcom ContiTread pełnej oferty, która pozwala dealerom rozwijać działalność dzięki wysokiej klasy produktom, wsparciu projektowemu i technicznemu, oraz pomocy operacyjnej".   

Joao Almeida, Szef produkcji oraz badań i rozwoju, opony bieżnikowane, APAC:

"Dzięki produkcji wstępnie utwardzanej warstwy bieżnika prowadzonej w naszych zakładach w Malezji jesteśmy gotowi do wdrożenia koncepcji ContiLifeCycle w regionie APAC. Fabryka funkcjonuje, dostarczając partnerom programu ContiLifeCycle w całym regionie APAC wysokiej jakości, wstępnie utwardzone warstwy bieżnika”.   

Philippe Barabinot, Szef marketingu, specjalistyczne opony do pojazdów użytkowych:

Dzięki technologii ContiLifeCycle, nasze opony w około 65% składają się z materiału pochodzącego z recyclingu. Dzięki temu w 2014 roku udało nam się zaoszczędzić ok. 360 ton surowca, w 2014 roku udało nam się zaoszczędzić ok. 360 ton surowca. Ponowne wykorzystanie wybranych opon obniża także cenę produktu. Z pomocą klientów, ta zakrojona na szeroką skalę inicjatywa recyklingowa pomoże ograniczyć liczbę zużytych, wymagających utylizacji opon, a także emisję szkodliwego dla klimatu dwutlenku węgla".