Opony do samochodów osobowych/Van/4x4

stage_image1_lg

Technologia

Uszczelnianie przebić za pomocą ContiSeal™

Niech drobne uszkodzenie nie stanie na drodze wielkiej podróży.

topic_intro_image1

ContiSeal™ to technologia opracowana przez Continental, która polega na uszczelnianiu uszkodzonego bieżnika opony.

Skrót faktów

  • ContiSeal™  radzi sobie z konsekwencjami uszkodzenia bieżnika – przebicia o średnicy do 5 mm (np. przebicie gwoździem) są natychmiast uszczelniane za pomocą specjalnej technologii
  • Nieprzerwana mobilność i niezmieniony przebieg – nie ma potrzeby natychmiastowego zatrzymania ani zmiany opony na poboczu (patrz instrukcje techniczne na odwrocie)
  • W normalnych warunkach – osiągi takie same jak przy użyciu normalnych opon bez technologii ContiSeal™
topic_intro_image1

Dane techniczne

ContiSeal™ to technologia opracowana przez Continental, która polega na uszczelnianiu uszkodzonego bieżnika opony. Dzięki niej nie jest konieczna natychmiastowa zmiana opony na poboczu, kiedy bieżnik zostanie przebity przez gwóźdź lub podobny przedmiot. Uszkodzenia pozostają uszczelnione nawet wtedy, gdy przedmiot, który uszkodził oponę, zostanie usunięty. 

ContiSeal™ to lepka, kleista substancja uszczelniająca umieszczona po wewnętrznej stronie opony przy bieżniku. ContiSeal™ uszczelnia 80% wszystkich uszkodzeń opony, zapobiegając uciekaniu powietrza. Opony z technologią ContiSeal™ są wyraźnie oznaczone za pomocą symbolu na ścianie bocznej opony i pasują do wszystkich standardowych typów felg. 

Start
contiseal_movieImage

Instrukcje technicze:

  • Aby zapewnić optymalne działanie, zalecany jest TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – System Monitorowania Ciśnienia w Oponach).
  • Nie musisz się zatrzymywać, by natychmiast wymieniać oponę. Możesz jechać dalej.
  • Kiedy odkryjesz uszkodzenie, konieczne będzie bezzwłoczne obejrzenie opony przez specjalistę.

topic_intro_image1

Zasada działania ContiSeal

Opona z technologią ContiSeal™ wyposażona jest w lepką, kleistą substancję uszczelniającą, która pokrywa wewnętrzną stronę bieżnika. Niemal natychmiast otacza ona przedmiot powodujący uszkodzenie bieżnika o średnicy do 5 mm, zatrzymując ubytek powietrza z opony, dzięki czemu możesz jechać dalej.

topic_intro_image1

Kiedy standardowa opona zostaje przebita, ściana boczna może zostać przytrzaśnięta pomiędzy felgą a nawierzchnią drogi, co prowadzi do potencjalnie groźnej sytuacji takiej jak rozerwanie opony czy jej ześlizgnięcie się z felgi. 

topic_intro_image1