Opony do samochodów osobowych/Van/4x4

stage_image

Media Services

Zamek Czocha najlepszym miejscem na weekend

15/07/2015

Warszawa, 17 lipca 2015 – Znamy zwycięzców konkursu „Wyjechani na weekend"! Główna nagroda – samochód Volkswagen Golf Sportsvan – trafił do Jolanty Łuczki za wpis o Zamku Czocha. Partnerem konkursu jest Continental Opony Polska, wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej na świecie.

Wyjecjani_na_weekend_Zwyciezcy_Continental_2

Na dedykowanej stronie internetowej www.wyjechani.gazeta.pl, przez trzy miesiące internauci mogli opisywać swoje pomysły na spędzenie weekendu. Zadanie konkursowe polegało na rekomendacji ciekawego miejsca w Polsce, zaznaczeniu miejsca na mapie oraz uzasadnieniu swojego wyboru. Ponad tysiąc osób podzieliło się swoimi pomysłami na weekend, tworząc tym samym mapę wyjątkowych miejsc, które warto odwiedzić. Zwyciężyła rekomendacja Zamku Czocha w województwie dolnośląskim. 

Oprócz samochodu, zwycięzca konkursu otrzymał od Continental dodatkową rozszerzoną gwarancję na opony, czyli specjalne roczne ubezpieczenie. 

Dziękujemy wszystkim uczestnikom naszego konkursu za przysłanie zgłoszeń
i opisów tak wielu fantastycznych miejsc w Polsce. Zachęcamy też wszystkich kierowców, aby korzystali ze stworzonej wspólnie mapy najciekawszych lokalizacji i w pełni wykorzystali wakacyjne weekendy!”
– komentuje  Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Media & Communication Manager Continental Opony Polska.

Wyjecjani_na_weekend_Konkurs_Continental_3

Wyniki akcji

„Wyjechani na weekend”  to 14 redakcyjnych wyjazdów do najciekawszych miejsc w Polsce, 26 nagród w konkursie, ponad 5 tys. przejechanych kilometrów i 11 242 zł zebrane na szczytny cel – dla zwycięzcy VI Mistrzostw Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej – klubu Sternik Szczecin z Centrum Opieki nad Dzieckiem. 

Stronę internetową wspólnego projektu Continental i Agora S.A. odwiedziło ponad 1,3 mln użytkowników, a materiały poświęcone rozmaitym sposobom spędzania wolnego czasu ukazały się w „Gazecie Wyborczej” oraz jej tygodnikach, m.in. „Dużym Formacie”, „Tylko Zdrowie” i „Wysokich Obcasach”, a także specjalnym dodatku „Jedziemy na Weekend”. Publikacje związane z akcją ukazały się również w czasopismach wydawanych przez Agorę: „Logo”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Dziecko”, „Kuchnia” i ich wersjach mobilnych, a do bezpłatnego dziennika „Metro” dołączona została zawieszka na drzwi z hasłem „Wyjechani”. Działania promocyjne objęły również Radio Złote Przeboje, serwisy tematyczne Gazeta.pl , aplikacje mobilne Gazeta.pl LIVE i Sport.pl LIVE , a także serwis Wyborcza.pl .

Poprzednie wspólne akcje mediów Agory i marki Continental to „Trasy Magiczne” i „Droga na Mundial”. Pierwsza z nich, zrealizowana w 2013 r., otrzymała wyróżnienie w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards.

Więcej o akcji: Wyjechani.Gazeta.pl.

Pełna lista laureatów konkursu: wyjechani.gazeta.pl/wyjechani/1,143292,18316502,rozstrzygniecie-konkursu-wyjechani-na-weekend.html.

Relacja z wręczenia nagrody: https://www.youtube.com/watch?v=T_iNik9mDyg.

Relacja z wyjazdów redakcji: https://www.youtube.com/watch?v=oOtoFJvWGKQ

Kontakt
Ewa Ostapczuk Wasilewska

Media & Communication Manager 
Continental Opony Sp. z o.o.

Al. Krakowska 2a
02-284 Warszawa

Kontakt
Marta Zagożdżon

Account Director
Contrust Communication


+48605073929